Bine ati venit

Customer Service

  • Comanda si expediere

    Comenzile pentru bijuteriile aflate pe stoc se livreaza in maxim 2 zile de la primirea comenzii. Livrarea bijuteriilor comandate, care nu se afla in stocul nostru la data comenzii, se face in 7-21 zile lucratoare. 

    Plata produselor comandate de pe site se poate realiza la momentul livrarii produselor prin curier (ramburs) sau in avans - prin transfer bancar sau online cu card bancar.


    Hoseki garanteaza livrarea oricarei expeditii in bune conditii si in deplina confidentialitate, oriunde pe teritoriul Romaniei, cu exceptia zilelor de sambata-duminica, a sarbatorilor legale si zilelor nebancare, in care nu se fac livrari.

    Livrarea bijuteriilor Hoseki se face pe tot teritoriul Romaniei prin intermediul serviciului de curierat al Postei Romane. Hoseki nu livreaza in afara teritoriului Romaniei.

    Nu putem fi tinuti responsabili pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul sa livreze la timp, fapt pentru care Hoseki nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

    Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul ridicarii coletului si se intocmeste un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

    Clientul nu este exonerat de obligatia de plata a cheltuielilor de curierat tur-retur in cazul in care produsele sunt trimise si neridicate in termen de 5 zile de la confirmarea livrarii.

  • Returnare & inlocuire produse achizitionate

    Conform legislatiei in vigoare, Clientii Hoseki au dreptul de renuntare la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare cumparare la distanta sau dreptul de schimb a bijuteriei achizitionate, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produsului si se aplica doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand prevederile Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

    Astfel, pentru inceperea procedurii de returnare sau schimb, clientul are dreptul sa ne trimita o notificare in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, ori ca doreste la schimb un alt model de bijuterie, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produsului, la adresa de e-mail: contact@hoseki.ro. Returnarea produselor se face obligatoriu DUPA CE NE-ATI NOTIFICAT IN SCRIS. Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.

    Contractul de vanzare cumparare la distanta se considera incheiat si-si produce efectele juridice din momentul emiterii facturii fiscale (acest document tinand loc de contract conform legislatiei in vigoare), si nu la plasarea comenzii sau la comunicarea prin e-mail (sau alte mijloace de comunicare la distanta) a confirmarii automate a primirii comenzii.

    Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura, ambajul bijuterii aferente, in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari etc), altfel nu mai beneficiaza de dreptul de returnare. Daca produsele sosesc neinsotite de factura, nu se receptioneaza si se retrimit clientului. Daca produsul este returnat in alta stare decat cea in care a fost livrat, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

    Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre Hoseki, daca returul se face prin serviciul de curierat Prioripost al Postei Romane. Rambursarea contravalorii bijuteriei achizitionate se face dupa data receptionarii produsului returnat, verificarea de catre angajatii nostril a starii produsului si constatarea faptului ca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari etc.).

    Contravaloarea produselor platite prin OP sau transfer bancar se returneaza in termen de 10 zile, iar cele facute cu card de credit bancar (online) se returneaza in termen de 1-4 saptamani, acest lucru depinzand de banca emitenta a cardului, termenele incepand sa curga de la data verificarii coletului returnat.

    In cazul in care se opteaza pentru schimbarea bijuteriei cu un alt model, alegerea noului produs se va face din aceeasi gama / categorie de bijuterii.

    Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre Hoseki.

    Exceptii de la aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014, conform carora clientul nu mai beneficiaza de dreptul de retur:

    - produsele modele proprii executate dupa cerintele clientului (modificare latime, numar pietre, culoare aur, modificare pietre fata de cele prezentate in pagina produsului etc);

    - produsele personalizate dupa modelul clientului (dupa poza, caracteristici, specificatii etc);

    - produsele care se fac dupa masura degetului clientului;

    - produsele care se graveaza, indiferent de text.